SimStar.blogg.se

Hej. Det är jag som är SimStar. Och på denna bloggen kommer jag blogga om the sims 3.

Välkommen!

Kategori: Allmänt

Hejsan! Vad kul att ni hittade hit till min blogg. Här kommer jag (som ni förmodlingen fattat) skriva om The Sims 3.
Jag kommer skriva neddladnings tips, historier och mina simmar och såklart mycket mer! 
 
Om ni vet hur man gör en bra design på blogg.se så, försök gärna hjälpa mig med det för jag fattar ingenting om hur man ändrar header och så. Jag har kollat på lite videor fast det funkar ändå inte! Så jag blir väldigt Tacksam för hjälp.
 
Som ni kanske förstår, så är detta första gången jag bloggar på blogg.se fast än gång hade jag och en kompis en blogg här fast då var det mest min kompis som ändrade till en färdgig mall. Typ en sån som jag just nu har på bloggen. Men ialla fall hoppas ni ska tycka om min blogg. Och lära er fler saker om sims.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: